Reference

Naše poslední projekty

Merz Aesthetics
Získávání nových klientů online

Merz je globální firma s více než 110ti letou historií operující v estetickém a neurotoxinovém odvětví. Je známa pro své inovace, spolehlivost a dodržování svých závazků. S marketingovým týmem v
jejich nově otevřené pobočce na Středním východě úzce spolupracujeme na tvorbě jejich digitální komunikace a strategie pro sociální média. Zaměřujeme se zejména na zvýšení povědomí o značce a získání nových klientů přes partnerská místa Merz.

One Stop For Kids
Brazilská značka dětské módy v Egyptě

One Stop For Kids hledali cestu, jak v Egyptě rozšířit trh s dětskou módou. Poprvé v historii v Egyptě představili špičkovou brazilskou značku čistě přes sociální média. Náš tým pro ně vedl kampaň 100%ně na sociálních médiích a dosáhl pro klienta více než 100%ní nárůst prodejů z roku na rok – a to po třech předchozích letech stagnace.

Glamesmile
Luxusní kosmetické služby na Středním východě

Uvedení belgické značky Glamesmile, dentálních ‘kontaktních čoček’, v partnerství s klinikou Kadoon v Saúdské Arábii, na trh v regionu Středního východu. Pro Glamesmile jsme nejprve vyvinuli digitální kampaň zaměřenou na zvýšení povědomí o značce, poté jsme realizovali kampaň s cílem přivést značce nové zákazníky a zvýšit obrat a zisk. Během jednoho roku se náklady na zákazníka značce snížily o 40 % a firma rozšířila působnost do dalších měst.

Avis - půjčovna aut
Akvizice nových klientů v Saúdské Arábii

Avis má v Saúdské Arábii prémiové postavení na trhu a jako takový má zájem na vyvinutí unikátní digitální strategie pro akvizici nových klientů po celém království aniž by ztratili své top postavení na trhu. S marketingovým týmem Avisu spolupracujeme na uplatnění funkčního ‘prodejního trychtýře’ napříč všemi digitálními kanály a dosáhli jsme již 23% navýšení míry konverzí.

Creamistry
Uvedení nové značky na trh v Saúdské Arábii

Creamistry je kalifornská značka zmrzliny, která k výrobě používá tekutého dusíku. Náš úkol byl seznámit spotřebitele s novou značkou zmrzliny. Využili jsme k tomu v zemi silný potenciál sociálních médií a spustili kampaň využívající zejména tvorby bohatého obsahu a sociální média, abychom spotřebitele s novinkou seznámili, zaujali je a přivedli je do obchodu zmrzlinu ochutnat.

Al Argan Reality
Použití augmentované reality v realitním prodeji

Realitní kancelář Al Argan Reality se rozhodla pro svůj nový projekt v oblasti luxusních realit použít prezentaci formou augmentované – změněné reality. Vytvořili jsme pro ně aplikaci augmentované reality, ve které si jejich klienti můžou ve 3D a 360º zobrazení prohlížet všechny rezidenční vily a to nejen z vnějšího pohledu, ale včetně vnitřního vybavení každého patra. Aplikace byla poprvé představena na jednom z nejprestižnějších realitních veletrhů v Riyadhu.

Máte chuť to s námi také zkusit?

Máte nějaký projekt na mysli? Nebo máte cíl a nejste si jisti, jak ho dosáhnout?